piątek, 20 lutego 2015

najwyższa ochrona

Moja babcia, 83 lata, wygląda przez okno i patrzy na mój samochód. Czołg znaczy.

- Ta bestia to pewnie sporo pali...?
- Yyy... - trochę mnie zaskoczyła taka wypowiedź od kogoś, kto nigdy nie przejawiał najmniejszego zainteresowania motoryzacją. - No trochę pali...
- Widać. A koła to zimowe?
- Tak, zimowe.
- Widać. Przez duże koła dużo pali. Bestia.
- A co to babciu się tak moim samochodem zainteresowałaś? Chcesz się przejechać?
- Gdzie tam córuś... Tak tylko patrzę i trzymam kciuki, żeby ci dobrze zapłacili w tych nowych pracach, bo dziecka i tej czarnej bestii, to z lichej pensyjki nie utrzymasz. Oba żarłoczne. Oh, modlę się codziennie, żeby ci się życie już więcej razy nie pojebywało...

:)
czuję się więc oficjalnie chroniona.
oraz zadziwiona, ale z babcią to wiadomo...

9 komentarzy:

  1. Zajebista ta Toja babcia:)
    kwk

    OdpowiedzUsuń
  2. Do babci mej jak dzwoniłam to zawsze pytałam: "Jak się czujesz babciu?" A ona mi na to: "Ty mi tu nie chrzań o zdrowiu. Lepiej pogadajmy o facetach. Twoich. Bo u mnie to niewiele zmian w tej kwestii."
    Czyli moja Babcia była z tego samego klubu co jest Twoja Dżol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcie generalnie ogarniaja wiecej niz nam sie wydaje :-)))

      Usuń
  3. Babcia rules:) Moja tez taka byla:)
    PS Chcialabam wysluchac tej modlitwy o niepojebywaniu;)
    Moja chyba wymodlila, ale niestety juz po TAMTEJ stronie...
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) no, Babcie daja rade :-) moja pokazala prawdziwe 'jaja' jak mialam zyciowy kryzys. Nie podejrzewalam, ze w takiej 'starowince' jest tyle trzezwego spojrzenia na terazniejszosc... :-)

      Usuń
  4. Moj dziadek, lat 88, na pytanie jak się z babcią czuja: "Jakoś brykamy".

    ha_lucynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Babcia :]
    Najlepsza osoba jaka może się człowiekowi w życiu przytrafić.
    Moja w wieku 60lat "rzuciła" wszystko i wyjechała za miłością do Niemczech :] Uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń